Gomorron mina vänner, och er som jag inte känner.

Onsdag morgon. Fortfarande ingen snö. Lite grått idag, men det regnar inte, så jag ska ut och träna hundar nu på förmiddagen. Kl 12 är jag bjuden på PRO:s paltfest med Ukke-underhållning :) :) :)   Det ska bli ett häftigt äventyr att vara med på :)  De är så himla gulliga pensionärerna, så det ser jag fram emot.

Eftermiddagen får vi se hur det läggs upp....  en långpromenad med hundarna i alla fall, sen vet jag inte. Jag tror att jag måste stryka kvällens happening som jag egentligen hade tänkt gå på.  Känner mig en liten aning ostadig... och tycker mig ana att trycket i ena örat är lite för högt ....  Kände det häromdagen åxå .... så lite fundersam känner jag mig ....   Ska ta det lugnt... vill ju inte riskera att ligga yr på fredag när det är maskeradpub :) :) :)   Det är tema film, och jag vet vad jag ska klä ut mig till :) :)

Nä, nu har jag druckit upp kaffet. Nu ska jag ut och träna hund. Börjar med Molly idag :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0