Igår var det maskeradpub :)

 
Min lilla Hannah som Pippi Långstrump :) Vi tvärsydde ihop kostymen, för det var inte meningen att Hannah skulle vara här i helgen först, men så dök hon upp, och det är klart hon ska vara utklädd på maskeraden :) Temat var film.

Själv hade jag en enkel outfit, men måste lägga upp den bilden i ett senare inlägg, för bloggen har fått för sig att det inte går att infoga bilder i inlägg idag. Jag har varit ute med hundarna en sväng... klev inte upp alltför tidigt om vi säger så. Hade ställt klockan på 6.30 för att hjälpa Hannah se till att hon kom upp och iväg på jobbet, men sen hon åkt så somnade jag om ett tag :)

Grått och regnet lixom hänger i luften, såpass att glasögonen blir alldeles omöjliga att se genom, men det är inte kallt, så när jag ätit lite ska vi gå ut en längre sväng. Tror jag delar upp i grupper, nu när lille Milo är här.

I afton ska jag möta upp Hannah när hon slutar jobba, så ska vi följas på mammas grav och tända ljus.

Hoppas ni får en bra dag :)
Gomorron, eller ... goförmiddag kanske passar bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0