Japp, det gick det här åxå :)

Det har varit en bra dag.  Lungorna sitter fortfarande fast inuti kroppen tror jag, skallen verkar vara i ett stycke även om det känns som att man hostat sönder den.... DESSUTOM har Telia rivit fakturan. Jag ringde dit, satt en halvtimme i telefonkö, men blev bra bemött när jag äntligen kom fram. Han jag pratade med, förstod inte riktigt vad som hänt, vad som gått snett, men han tog bort fakturan och önskade mig en fortsatt trevlig dag.

En kort stund ute på gården med hundarna var för sig... ett par korta promenader....   Det är vad hundarna fått idag. Hannah och Milo är här nu, de ska sova över. I morgon ska vi med Milo till veterinären för att kolla på en tandrest som tydligen blev kvar när de tog ut några tänder på honom.

Ingen core ikväll....    Och nu blir det att gå isäng.

Hoppas ni haft en bra dag och att ni kunnat fylla den med nåt värt.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att det ordnade sig med telia fakturan, företag har lätt att skicka fakturor och sedan så kräver det att man ska betala, men de har själva svårt att inse sina fel och misstag.....Mvh.Marie

2011-11-15 @ 22:32:51
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Maria

Hahaha, precis.... den jag mailade med på kundtjänst hävdade att jag MÅSTE betala fakturan... men han jag pratade med i telefon bad ju faktiskt om ursäkt. :)

2011-11-16 @ 08:18:19
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0