Japp, tufft blev det!

Dags att krypa isäng. Hundarna har varit ute för sista pinket för kvällen och jag ska försöka varva ner med en bok när jag lagt mig. Tänkte bläddra i  "Med sikte på 10-an"  om tävlingslydnad.

Härlig dag har jag haft. Tränade hundarna var för sig en stund, och det gick utmärkt :)  Eftermiddagsrundan blev bort till avlägget där det blev sökövningar för samtliga. De jobbade hårt och bra :)  Efter det drog jag iväg till stan och umgicks med Pernilla. Vi gick på Friskvårdskompaniet och körde ett långt pass Box. Jodå... det VAR jobbigt :)  men superskoj och härligt. Jag köpte ett månadskort :)  I dagens Norran fanns en kupong så man kunde köpa ett månadskort för 99 kr :)   ETT pass kostar ord. 80 kr, så det tjänar man ju snabbt in om man går några gånger :)  Nästa Torsdag ska vi gå på ett 90 minuters  spinn/bodypump :)   HÄRLIGT´!!

I morgon ska jag jobba på ICA . Undrar hur härligt det kommer att kännas i armarna i morrn.... fniss....  men det lär man ju bli varse.

NU ska jag i alla fall lägga mig så jag orkar upp i morrn.  

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0