Kan inte annat än vara Glad :)



Söndagen rullar mot sitt slut. Det har varit en superbra dag, som avslutades med Zumba och SNÖ :) Äntligen kom snön. Hoppas att det snöar under natten åxå :) 

Morgonrundan blev en timme i elljusspåret med hundarna. Paddy i flexikoppel för säkerhets skull. Jag ville få gå och verkligen njuta av lugnet.... njuta av att se Molly och Kelly springa av och an, njuta av tystnaden....  en helt underbar start på dagen.

Mitt på dagen tog jag Paddy med mig på ytterligare en timmes promenad. Jag gick bort till Pernilla och Nisse och hämtade en motorvärmarsladd. När jag kom hem tränade jag en liten stund inne med dem, sen tog jag Kelly med till hundklubben där jag avslutade en vardagslydnadskurs. Kelly fick följa med som störning :)  Inte för att hon direkt störde någon.... ingen av hundarna lät sig distraheras det minsta.

När jag kom hem gick jag ut en sväng med dem alla tre, sen var det dags för Zumba. 70 minuter av den varan, sen hem, duscha .. slappa en stund. Nu har jag varit ute med hundarna för kvällspinket för vi ska krypa isäng.  Tidigt... japp, men jag ska lägga mig och läsa en stund tänkte jag. Hundböcker givetvis... fniss...

Det blir spännande att vakna i morrn.... hoppas det är lite snö på backen. Det har snöat för lite för att hundarna skulle få spel när vi kom ut nu.... men jag vet åtminstone EN som blir överlycklig om det är åtminstone några cm snötäcke i morrn :)  Det är Paddy Plogbil :)

Hoppas ni haft en bra dag, och att ni fyllt den med nåt värt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0