Underbar dag!



Idag har jag varit på hundklubben och haft kurs med de som inte kunde komma i söndags. Efter det så tog jag Kelly och Molly på en lång underbar skogspromenad. Åhh va härligt det är att gå skoterleden bort mot Trollberget :)  Det är så vackert så man nästan smäller av!    Paddy fick helt enkelt inte följa med, för jag ville gå och njuta av lugnet ... och det gjorde jag verkligen.

När jag kom hem tog jag Paddy, sele och bälte..  springskor på och sen iväg. Tanken var att springa en sväng och låta Paddy dra. Drog han? - Inte en meter.. fniss. Direkt jag kom bakom honom så stannade han, så han trippade så fint bredvid mig. Japp, måste öva mer med väskan, för att lära in att han ska FRAMÅT och DRA :)  Nåja, det var superhärligt väder, och det var skönt att springa en sväng, ÄVEN om jag inte fick någon draghjälp.

Klockan var 15 när jag kom tillbaka, och sen dess har klockan bara rusat på. Ätit, tittat på tv... varit ute en kort sväng med hundarna...  och vips så är det snart läggdags.

En underbar dag är slut .... I morgon är det torsdag, jag ska jobba på ica, och sen kommer Pernilla hit :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0