En grå mjuk yllefilt.....



Varit ute med hundarna på morgonrunda. Idag fick även Paddy gå lös och han är verkligen superduktig och lyhörd. Nu ligger de och vilar frukost medans jag dricker tredje koppen kaffe. Idag blev det två koppar före, och en kopp EFTER promenaden :)    Sen ska jag äta nåt innan jag drar iväg till Kålaboda och dagens skrivuppdrag för Mellanbygden. Ska bli superskoj att se draghundstävlingar faktiskt :)

Ett par plusgrader idag, sol. Eller.. ja, det ÄR sol, men himlen har lixom inte dragit av sig den där stora grå yllefilten än... den kanske är lite frussen... himlen... så den kanske åker av fram på dagen.

Ha en bra dag allihop, och kom ihåg.....

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej

Nu har jag läst ikapp en vecka hos dig igen.

Låter så trevligt med alla hundarna.

Och en dag utan uppkoppling är underbart.

Ha en skön helg

2011-10-15 @ 09:45:07
Postat av: Fanny

Vad spännande med dragtävling! Jag skulle vilja testa det eftersom jag ändå har med Toby när jag springer... Hoppas på rapport! ;)

2011-10-15 @ 11:54:51
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja Lisbet, det ÄR trevligt med alla hundarna, och en offline-dag då och då, är trevligt det åxå :)

2011-10-15 @ 20:51:15
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅÅÅHHHHH Fanny, det var SUPERSKOJ!!!! Jag rekommenderar dig VERKLIGEN att prova :) Det var flera med Toby-liknande hundar som tävlade :) Både att de sprang, cyklade, körde kickbike och trehjuling. Superhäftigt !!!

2011-10-15 @ 20:52:23
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0