I´m sorry, Förlåt, Jag ber om ursäkt!!!!



Idag har hundarna tränat var för sig ute på gården med strålande relultat :)  Vi har även varit upp till grustäkten en timme så att de fått rasa av sig, klättra, springa, jaga...  men även tränat lite lydnad däruppe. Allt var klockrent och jag är världens lyckligaste matte.

När människor runt en mår dåligt av olika anledningar... då är det svårt. Ju närmare de står, desto svårare känns det. Man vill ju så gärna att de som är nära ska må bra och vara lyckliga. Nu hoppas jag. Ber. Önskar. VILL att det ska bli bra. Så bra det kan bli.

Min dag har varit suverän. Kallt om händerna när jag varit ute och tränat hundar- javisst :)  men i övrigt har det gått så bra så jag blir helt rörd. Kvällen har varit bra åxå. I morgon drar jag iväg till Boliden och hälsar på Hannah :) DET ska bli superkul !!

Jo förresten.. jag ber om ursäkt !! Förlåt för mina anklagelser!! Jag hittade igen min halva hörapparat idag, så hundarna har blivit orättvist beskyllda!  Allt är i sin ordning och jag hör vad ni säger :) :) :)

Med det säger jag

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0