Kom snart Hannah så vi får sova!



Nu är även denna dag slut.  Efter några promenader med alla hundarna (Milo är ju här idag och i morgon åxå), gillrat en fälla och fångat en hemlös katt ... (eller... hemmet finns kvar, men ingen bor där) samt varit och hållit hundkurs, så är jag hemma igen. Varit ute på gården med hundarna så de fick pinka, och nu väntar vi bara på att Hannah ska komma från jobbet så att vi kan gå isäng :)  Eller.. ja... vi ska väl vara uppe en liten stund och snick-snacka lite innan vi kryper isäng... men det känns inte som att jag ska orka vara uppe nå väldigt länge.

Idag hände förresten en rolig sak. Fast.. jag kanske ska hålla på den ett tag.... tills efter mötet som behövs för att det ska vara spikat.

NU kom Hannah hem :)   Ska sätta mig och prata med henne en stund.....

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0