Morgongymnastik



Åhhh... det är så vackert ute nu. 3 Minusgrader, frostvitt på marken, sol ..  Det gnistrar överallt.. som  miljoner och åter miljoner diamanter ...

Idag ska jag iväg till Burträsk en sväng. Ska in till Ulrika på OK och köpa en sladd till motorvärmaren, på apoteket och hämta ut medicin till mig själv och kortisonspray till Molly, till Evas bil som hon har utanför jobbet, för att hämta älgklövar, sen till hundklubben och träna tillsammans med Catrine :)  Jag ska ta Kelly med mig.

Jag ska ta fram blod ur frysen så jag kan lägga ett spår till Paddy, endera i afton, eller i morgon.  :)  KUL ! :)

Nu ska jag fixa frukost. Ha en bra dag allihop!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Ewa Johansson

Låter som en hektisk dag :) Ha det så bra ;)

2011-10-25 @ 09:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0