Nu kryper vi ihop och sover här.



Måndagen slut.  I morse var det en katt i kattfällan borta vid ödehuset ... så jag ringde djurskyddet så kom de och hämtade kissen.   Idag kom Hannah och Milo. Det har blivit rätt mycket träning inomhus med klickern idag :) 

På aftonrundan när hundarna sprang lösa, hittade Paddy nån dynga att rulla sig i , så vi fick duscha honom när vi kom in. Jädrar så illa han luktade!   Nåja, nu luktar han hyfsat gott i alla fall :)

Hannah drog iväg och jobbade, började kl 16. Jag har varit på ett möte med siljegårdsföreningen, sen blev det en 45 minuters kvällspromenad.   I morgon förmiddag ska jag och Hannah iväg och hälsa på en vän vi inte träffat på väldigt länge- världens bästa Malin :)  Det ska bli kul!

Nu är det hög tid att krypa ihop och sova här. Hundarna har knycklat ner sig i sängen redan, så nu ska jag göra dem sällskap.

Hoppas ni haft en bra dag
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0