Sovmorgon.... igen..... :)

Trodde knappt det var sant när jag tog på mig glasögonen och kollade på mobilen... fast helt säker var jag inte, eftersom siffrorna är rätt små, så jag klev upp och gick och kollade på köksklockan. Japp, mycket riktigt.  9.15 :)  Oj, då blev det lite bråttom. 9.17 gick jag ut med hundarna en kort sväng. De fick springa lösa och vi kom in 9.36  Nu dricker jag kaffe och ska sen stoppa in hundarna i bilen och dra iväg till Boliden och hälsa på Hannah och Lukas. Lukas hinner jag kanske inte träffa för han jobbar... men jag och Hannah ska i alla fall umgås. Vi ska gå ner till deras hundklubb bla.

Idag ska veterinären från Luleå ringa mig om Molly.  Hon kliar igen .... så det var bara bra så länge hon åt kortisonet.  Blir spännande att höra vad hon säger.

Nä, nu måste jag nog dra på lite, så vi kommer oss iväg nån gång.

Ha en bra dag :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0