Tar aldrig dagen slut?

Söndag....  underbar dag ... men tänk att en timme extra kan göra så mycket! Det känns som att dagen aldrig tar slut!

Dagen började, som vanligt, med morgonrunda med hundarna. Tänk att det FORTFARANDE inte är någon snö?!! What´s wrong lixom?  Efter morgonrundan blev det kaffe, lite träning med hundarna, sen frukost.   På nåt sätt kändes det som att jag avverkat hela förmiddagen då, men klockan var fortfarande INGENTING, så jag gick med hundarna upp till grustäkten.



Den här bilden blev rätt cool - Molly ser man... men var är de andra? De finns i bilden!'



Efter den strapatsen som varade en dryg timme, så gick vi hem.  Hundarna fick varsitt ben att gnaga på




Jag drog iväg på hundklubben för vardagslydnadskurs medans hundarna tuggade på sina märgben. När jag kom hem, så kom världens bästa storebror med 20 liter trattisar. När jag rensat dem var det dags för Zumba. Kom hem från zumban, duschade, åt lite.... och funderade sen när fasen kvällen skulle ta slut. Nog för att det kan vara svårt att lägga sig direkt man tränat... men... va fasen... Tar ALDRIG dagen slut??

Nu ut med hundarna för kvällspinket, sen ska jag banne mig göra kväll, vad klockan än visar.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0