Tre Trötta Tassdjur.



Det är tidig morgon. Jag är uppe redan,för jag ska jobba på ICA idag. På tillfälligt besök , för det handlar bara om idag. Jag står just nu och dricker kaffe... hundarna har inte vaknat än.. de får sova tills jag druckit upp, sen ska vi gå ut. Idag blir det en vilodag för hundarna, ingen träning alls faktiskt :)

För exakt ett år sedan, hade jag bara En mening i bloggen.

"om exakt en vecka åker jag ner till Arlanda och hämtar lilla Molly som anländer från spanien :) "

så, om exakt en vecka har jag haft lilla Molly Ett år. Känns konstigt att det inte är mer. Paddy har jag haft i ett år och 4 månader ... och Kelly Ett år och 8 månader.  Känns som att jag ALLTlD haft dem.

Nä, nu ska jag ta tredje koppen och läsa norran.se   sen gå ut . Ha en superbra fredag allihop!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tänk att jag var med både när Paddy och Molly kom till Arlanda! När Paddy kom var ju inte ens du med! ;)

2011-10-21 @ 23:55:10
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ja :) Det är lite festligt faktiskt :) :)

2011-10-22 @ 10:17:14
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0