Fattar inte.... hur i hela friden kan det vara möjligt?

Idag ska jag jobba mycket med hundarna har jag tänkt. FFa Paddy. Han är så festlig när man ska träna med honom, allt går i slow-motion. Det är fantastiskt hur han kan vara lixom två hundar i en...   Den långsamme Farbror Paddy... för att sedan förvandlas till Vindsnabbe Paddy när han springer skiten ur de andra hundarna ute.  Han springer, fintar, byter håll, springer i cirkel..... måste filma nån gång så ni får se :)

Idag ska jag städa åxå. Tycker det är trivsamt att fredagsstäda....  Möjligen ska jag iväg på ett uppdrag åxå, vi får se om det börjar idag, eller om det blir på söndag. Inte ett skrivuppdrag, utan ett annat.

Nu är kaffet klart. Jag vaknade av att telefonen ringde. Det var lillebror som blev förvånad att jag låg och sov... klockan var nästan 9. Jag blev åxå förvånad kan jag säga.  Hundarna väcker mig aldrig, men det är klart att de börjar vara nödiga den tiden, så jag gick ut med dem före jag sprätte igång perkon.  Nu har den puttrat klart, så nu är det dags för en kopp.

Det enda jag knappt fattar nu..... hur i hela friden kan det vara möjligt?  - ja... att det redan är Fredag igen!! 

Gomorron


Kommentarer
Postat av: Åsa G

Ja kan du fatta måndagen hinner bara börja så är det fredag. Ha en härlig fredag kväll Maria!

2011-09-09 @ 18:52:31
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0