Fredag kväll...

Så var det fredagkväll. Den här dagen försvann lika snabbt som gårdagen... och dagen före den.

Den började i alla fall kl 8 med morgonpromenad tillsamans med hundarna och Pernilla. Vi gick upp till slalombacken.. jädrar så brant uppför det är .. ja.. i och för sig lika brant nerför... men oj va puls man får upp :)

Efter promenaden drog vi hem till Pernilla för lite olika projekt. Jag hjälpte henne att höst-stöka lite utomhus, och hjälpte henne även provsmaka dessert för i morrn kväll och cykelfesten. Jag kan säga så mycket som att de som hamnar på dessert hemma hos Pernilla och Nils, drar vinnarstrået.

Efter att ha pysslat där ett tag så åkte jag hem och pysslade här hemma. Förberedde förrätten för i morgon och bestämde vad jag ska ha på mig. Blev inte det jag hade tänkt förut kan jag säga.

Strax dags för sista pinket med hundarna, sen isäng. Morgondagen blir helspäckad, så det gäller att försöka vara hyfsat utvilad.

Hörrni....  oj vad en del människor mår dåligt. Det är jättetråkigt och tragiskt, särskilt med de som inte ens är medvetna om det själv...   Jag känner med er allihop!

Hoppas ni haft en bra dag i övrigt.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Lycka till med cykelfesten och efterrätten....

mycke grädde.... det blir alltid gott...!

Det är en bra empatisk känsla att du känner för dom som mår dåligt Maria..

Varm kram, ha det så trevligt imorgon!

2011-09-30 @ 22:21:55
Postat av: Maria

Det är Pernilla som har efterrätt, själv har jag förrätt :) men det blir lika kul det :)



tack och kram på dig :)

2011-09-30 @ 22:27:04
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0