Fredag... kväll

Oj vilken fullspäckad dag. Det började med en underbar morgonpromenad i solsken :)  Sen drog jag och Hannah iväg med lille Gullefjun till veterinären. Där drogs 5 tänder och lill-gubben har varit groggy och trött... ända tills NU när vi ska gå isäng. NU börjar han ta fart den lille gynnaren.

När vi kom hem, mitt på dagen, tog jag hundarna på en dryg timmes härlig promenad, innan jag och Hannah gick och handlade för våran fredagsmiddag. Det blev fläskytterfilé och mangosallad för mig, samma sak plus potatisgratäng för Hannah. Till förrätt åt vi avocado med skagenröra :)  Mums!

Efter maten gick vi ut med hundarna innan vi tog plats i soffan för att se Idol. Båda två var så trötta, så vi närmast längtade efter att programmet skulle ta slut....   Kort pinkrunda med hundarna, och nu ska vi isäng. I morrn jobbar Hannah förmiddagspasset på OK, så hon börjar 7.45    Själv har jag inga planer för i morgon. HOppas på bra väder så att vi kan vara ute mycket.

Men.. NU är det sängen som gäller.  Hoppas ni fyllt dagen med nåt värt!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0