Grå morgon

Morgonrundan med hundarna är avslutad... en rätt grå inramning, med lite dimma, och fukt hängande i luften. Inte så kallt...   Jag börjar se fram emot lite klarare och kallare luft faktiskt... lite mer Höstluft.

Idag har jag tänkt ta med Kelly och åka på klubben en sväng. Träna med störningar helt enkelt. Hoppas att fler är där och tränar... annars blir det inte mycket till störning .. fniss...   Tänkte hinna ut en cykeltur med Paddy sen, innan det är dags för säsongens första Zumba-pass :)   Oj va härligt att träningen drar igång igen, det har jag längtat efter. På tisdag börjar core-säsongen åxå :)  Den här terminen är det Pernilla som håller i core-träningen, jag har bara zumban.

Nu blir det frukost här....

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0