Lördagen är slut för den här gången.

Vilken otroligt sagolik dag det har varit!   Hösten har visat sig från sin allra bästa sida, med härligt väder HEELA dagen. Långa promenader, träning utomhus med hundarna... helt perfekt har det varit.

Nu är jag och Hannah på väg isäng... hon öppnar i morrn (på OK i Burträsk)  så hon behöver komma sig i säng känner hon.. och det är HELT ok för mig, som inte brukar vara uppe längre på lördagkvällarna ens :)

Jag har inte bara världens bästa och finaste hundar, jag har världens bästa och finaste döttrar åxå... ifall det är någon som missat det.

Ikväll har jag inte så mycket djupa tankar att framföra... nu seglar jag bara på vågen som blir av att få må bra, vara yrselfri och stadig på bena.... Jovisst brukar jag ha djupa tankar ändå, men just ikväll är det PRECIS det som på nåt sätt står i fokus. Oftast är det ju så att när man varit yrselfri en vecka eller två.... så återgår allt till det vanliga och man lixom ... kanske inte tar för givet... men ägnar det inte så mycket tanke... det här med att må bra. Man lixom bara ... mår ... och dagarna flyter på.  Nu när jag inte varit yr på såpass många veckor... så börjar jag fyllas med en tacksamhet över det. Förut kunde jag börja gruva mig redan efter en vecka....  undra: NÄR ska nästa yrselattack komma..... HUR länge ska jag måsta vara ostadig...    Nuförtiden är det inte så ... inte på samma sätt. Klart att jag tvärt kan tänka: Undrar hur länge jag klarar mig den här gången, men det är inte så att jag ligger sömnlös över det...  

Jag njuter verkligen av varje dag. Ja... så är det. Sannerligen.

Nä.. nu ska jag knyta mig. Vi har varit ute med hundarna, borstat tänderna... sagt gonatt till varandra, så nu är det bara att knyckla ner sig i sängen bland hundarna. Hoppas ni alla haft en bra dag, och att ni lyckats fylla den med nåt ni mår bra av :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0