Men nåt så fruktansvärt TRÖTT



Dagen idag har varit rätt så fullmatad. Morgonpromenad, tvätt, träning med hundar, sen iväg på jobb för mellanbygden :)  Har skrivit en artikel om långritt som jag hoppas kommer in på tisdag :)   Sen hem, ut med hundar och därefter iväg för att försöka fånga in några katter som finns kring ett hus där ingen bor för tillfället. Djurskyddet har bett om hjälp. Jag såg en katt, men den var för skygg för att fångas in. Det ska sättas ut fällor.. få se om vi får in de katter som finns kvar där.

När jag kom hem var det läge att gå ut med hundarna igen... och sen var ALL energi borta. Det är länge sen jag var såhär fruktansvärt trött och slut. Finns ingen förkylning i kroppen, som det känns, utan jag är bara så erbarmligt Trött. Det var höstfest på hundklubben ikväll, och jag hade planerat att åka dit... men ... det fanns inte makter i hela världen som skulle kunna gett mig de krafterna som behövdes för att åka.

Har legat och halvslumrat i soffan hela kvällen ... från kl 17 ungefär. Nu ska jag gå ut med hundarna. Det blir sista pinket för kvällen det här... sen blir det gonatt. Oj så skönt det ska bli att krypa under täcket.

Hoppas ni haft en bra dag, och att ni får sova gott inatt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0