Nä mina vänner.



Det börjar vara dags att runda av.... FASTÄN det är fredag.   :)

Den här dagen har varit fylld av härligheter, trots att vädret inte velat bjuda på sol. Men.. sanningen är väl den att om man bara levde upp när det var sol... då skulle man inte leva så särskilt många dagar per år :)

Idag har jag, förutom att ha promenerat och tränat med hundar, varit iväg och hälsat på en människa på dennes jobb :)  Jag ska skriva en artikel som publiceras i nästa veckas Mellanbygden :) Det är HUR kul som helst!!!! I morgon har jag ett annat skrivuppdrag. Hoppas att det blir som de säger- uppehåll... det skulle passa perfekt till morgondagens intervju :)

Idag har jag inte tänkt så många djupa tankar... förutom de jag spann vidare på från gårdagen. Det här att man faktiskt SJÄLV kan välja glädje. Så är det. Håller fast vid det. Punkt.

Nu ska jag gå ut med hundarna, sen krypa isäng. HOppas ni haft en bra dag, och att ni valt glädje :)
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0