Nu är det slut på veckan.... DET är vi väl överrens om?

Söndag kväll..... JAG är i alla fall på väg isäng. Ska bara gå ut med hundarna en sista sväng. Dagen har varit superb, med sol och klarblå himmel.... träning med hundarna.... promenader i härligt väder.... men även HANDBOLL! Jag har varit till Robertsfors och bevakat handbollscupen för Mellanbygden :)

När jag kom hem från handbollen så gick jag ut med hundarna en sväng, sen blev det zumba en timme :)  Jobbigt, svettigt, roligt :)

Just nu försöker jag mest få kläm på de kommentarer jag fått tidigare från reTINA och SAM.  Att dessa personer försöker få mig att tro att JAG är Grym, att JAG handlar fel när jag ignorerar och tiger ihjäl de som tex ringt och hotat min veterinär, hotat och skrivit till mig att mitt liv är i fara.....Att JAG skulle vara grym som ignorerar sådana människor.... .. och DE vågar inte ens stå med sina namn.... Jag försöker få kläm... men får det inte. 

Tycker ni , reTINA och SAM att jag är FEG.... ORÄTTVIS eller bara .... Simpel??   Det vore oerhört trevligt om du/ni kunde ge svar på åtminstone EN fråga jag ställer, för det har du/ni inte gjort hittills. 

Att kritisera någon är lätt... men att stå till svars för sin kritik är svårare. 

Nu kryper jag isäng. 

Gokväll. 


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker iaf du gör rätt i att ignorera. Varför ska man lägga en massa energi på sånt folk som bara vill en illa? Dom måste väl kunna ta att man skiter i dem när dom bara beter sig som idioter. Människor är underliga... Kramar på dig bästaste faster!!

2011-09-11 @ 23:26:43
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Maria

ja Tina... jag håller med... och ibland förstår jag inte ... fastän jag försöker...



Nåja... kram på dig bästaste Tina :) DU fattar i alla fall :)

2011-09-11 @ 23:36:27
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: reTINA

Måndag morgon...grått ute,grått inne,grått i hjärta grått i sinne...!



"Budskapet" i mina kommentarer trodde jag var tydliga..jag skrev av egna erfarenheter och av mer "allmänmännsklig karaktär....! Jag har personligen känt mig "förminskad o tillintetgjord".



Förstår DEJ bättre nu... när jag läser om de trakasserier som riktats mot DEJ som person.



reTINA ska nog i framtiden akta sig.... att kommentera bloggar....det är både svårt och känsligt, det har hon lärts sig iallafall!



2011-09-12 @ 12:32:39
Postat av: Maria

reTINA: Budskapet var tydligt: Du tycker att jag är grym för att jag väljer att ignorera idioter. Du har inte svarat på en enda fråga jag ställt till dig. Att häva ur sig kritik mot någon men sen inte vilja stå för det.... svara för det... eller ens säga vem man är, DET tycker jag är illa.



Du har inte brytt dig om att ta reda på fakta, dvs kolla med mig hur bakgrunden till mitt agerande uppkommit, utan tagit för givet att du haft rätt. Att du nu döper om det till att du skrivit av mer "allmänmänsklig" karaktär förstår jag inte alls hur du menar..



Visst ska du fortsätta kommentera, men tänk på vad du skriver, och framför allt, STÅ för det du skriver. Att bara kommentera, och sen inte besvara frågor.... och DESSUTOM använda nick ... till och med olika nick.. DET fattar jag inte alls. Visst är det lite omoget Gunilla?

2011-09-12 @ 18:37:23
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: reTINA

Omogen,ja det får stå för dej...naiv och okunnig i den interaktiva världen.. det kan jag erkänna!

Men ...att inte stå för det jag känner, tycker skriver,där då känner du inte mej! Missufattat varandra har vi gjort tydligen....läs mina mina kommentarer....jag har aldrig skrivet att det är DU som person som är GRYM, jag är

2011-09-12 @ 20:13:22
Postat av: Gunilla

Det verkar son mitt mobila bredband inte fungerar...



Maria...DU är inte grym...du är GRYMT BRA på det mesta du företar dig, det trodde jag att du känt

att jag tyckt genom åren... tyvärr, så överreagerade, missuppfattade jag, det du skrev

om ,att... "ignorera,hämnas,strypa",

Ibloggen väljer du ju själv att berätta om än inte hela sanningen, i min värld skulle jag polisanmäla om jag utsatts för såna hot.



Än en ggn...jag ÄR så LEDSEN att jag började kommentera din blogg på ett sätt som tydligt sårat dej, det var verkligen inte meningen.

Att blogga är en rättighet, att kommentera den också, eller hur..även med ett alias... inte två!

Gunilla

2011-09-12 @ 21:13:58
Postat av: Maria

Ja... har det varit ett missförstånd så är det ju trist... men då har det ju räckt att du svarade på min första fråga: Varför är Jag grym om jag ignorerar de som gör mig illa? :)



Sårad har jag inte blivit, och jag blir glad över kommentarer... men som sagt... jag vill ju gärna kunna fråga upp och få svar. Svårare än så är det egentligen inte :)



2011-09-12 @ 21:44:17
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0