OOps I did it again....

.... tog sovmorgon alltså.... och idag vaknade jag kl 10 :) :)   Då blev det benen över sängkanten, på med de kläder som låg närmast, raka vägen till hallen, på med skor, ut med hundarna :)  Tänk att de aldrig någonsin väcker mig på morgnarna...  men de vet väl att det är jag som styr världen ... fniss

Efter en kort runda med hundarna blev det kaffe och lite norran.se och aftonbladet.se  Strax ska jag måla ett par köksluckor ... 

Ser nu att det börjar regna lite....  men efter lunch kanhända att det slutat, då tror jag att vi ska promenera milen :)  Ska väl ut och träna hundarna lite åxå....  Igår afton när jag tränade med Kelly härute på gården, stod en kvinna med sin labrador på andra sidan vägen och tittade. Jag jobbade med fritt följ, stående och läggande under gång, samt lite freestyle-tricks . Kvinnan applåderade och berömde, frågade hur gammal Kelly är och hur länge vi tränat. Hon var helt imponerad. Sånt är ju faktiskt kul :)  Roligt när människor vågar berömma andra och inte bara hittar saker att hacka på.  

Ha en bra dag !

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0