Sovmorgon

Idag tog jag sovmorgon till kl 9. Brukar oftast vakna kring 7.30, men jag var helt urlakad efter gårdagen, så kroppen kände att den behövde ta igen sig kanske :)

Molly charmade veterinären och sköterskan med sitt underbett och sin totalt obrydda attityd till blodprovstagning. Då sköterskan bjöd på en godbit efteråt, så viftade Molly på svans-stumpen allt vad hon kunde :)

Har varit ute med hundarna en sväng, nu dricker jag kaffe och lägger upp dagen. Ska måla några köksluckor... har ju börjat måla om dem.... så det ska jag pyssla med... i övrigt får vi se vad vi hittar på :)

Ha en bra dag hörrni, och fyll den med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Maria, jag vill att du ska veta, att även jag tänkte på dej... blir innerligt glad ,när jag läser din blogg nu på morgonen att det verkar gå bra för dina "käraste".

(Smsa gärna din emailadress, hittar den inte)





2011-09-20 @ 11:12:44
Postat av: Maria

Tack Gunilla :) :) Jag skickar dig ett mail, så får du adressen igen :)

2011-09-20 @ 12:23:53
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0