Spana mot nya mål



Lördag.... Hannah har åkt iväg till jobbet på OK i Burträsk. Själv står jag och dricker kaffe här vid datorn... två koppar till, sen ska jag och  hundarna gå ut en sväng.

Efter promenad och frukost, ska jag iväg till Burträsk, på Vuxenskolans öppet hus. Där ska jag stå ett par timmar vid ett bord och prata mig varm om hundklubben :) 

Jag har inte hört av min handläggare på AF ännu.... men det kanske är lika bra, för jag har kommit på en sak. För första gången i mitt liv (nästan) har jag ett MÅL jag vill nå.  Jag känner mig både ivrig och nervös på samma gång...  Här kan man verkligen säga att jag vill så det värker...   :)  

Om det går att genomföra?  - Självklart!  - Hur svårt kan det va?

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0