ÅÅÅHHHHH vilken härlig DAG!!



Idag har vädret visat sig från sin allra bästa sida. Klarblå himmel och sol :)   Skaren var perfekt på morgonen, men fram på eftermiddagen är den lite mjuk att gå på ....

Idag har jag , efter morgonrundan, tränat Kelly på ICA-parkeringen. Molly ska få en runda i morgon, medans Paddy ska få en jogging-runda tänkte jag. HOppas på lika bra väder i morrn :)

Jag bjöd min kompis Annica på lunch idag :)  Hon jobbar på posten, och kör ibland rutten här i Bgm, och då brukar hon komma till mig och äta lunch. Hon brukar däremot alltid måsta ha med sig sin egen mat, men idag bjöd jag på tre-rätters-lunch :) 

Till förrätt var det kantarellsoppa med oliv-muffins.
Varmrätt: Fylld kycklingfilé, morötter, sparris och ädelostsås
efterrätt: punchmarinerade jordgubbar samt melon m. limeskal och lättvispad grädde.

Det gick hem :) :)

Nu är det dags att krypa isäng. Jag är hur trött som helst ....men lyckligt nöjd efter en helt underbar dag :)  I morgon kommer Hannah hit och sover. Hon jobbar på OK i btk i helgen. Milo Gullefjun kommer åxå :) :)

Hoppas ni haft en lika bra dag som Jag haft! Det unnar jag er :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0