Aj

Har haft en helt ny känsla under några dagar. Det här är nåt helt nytt för mig, har aldrig någonsin varit med om det tidigare.  Idag är det faktiskt ännu värre än det var igår, och det känns.... om inte panikartat, så nära på.  Vad gör man?  Vet att jag nog måste ringa och boka en tid omgående för att bli av med det här ....

Jag har så jävulsk tandvärk! Det är en visdomstand ... Jag vet att jag måste dra ut den, det sa tandläkaren sist ... men eftersom det kostar 800 kr att göra det, så la jag det på hyllan. Nu har jag nog inget val känns det som.

Jag har aldrig haft ett hål, aldrig haft ont i någon tand tidigare .... men nu vet jag hur det känns. Nu kan jag ärligt säga, om någon berättar att de har tandvärk - Jag VET hur det känns :)

Ska ta ytterligare en kopp kaffe och se om det hjälper.


Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0