Är det ett skämt??

Söndag. 1:a april.   Morgonen bjöd på bra väder, så morgonrundan var super :)   Kom hem, gav hundarna mat, åt lite frukost... tog med Molly ner på ICa-parkeringen för lite träning.... Hann träna en kvart sen började det Toksnöa. Då gick vi hem :)

Tränade inne istället.   Med Kelly måste jag försöka komma på lite svårare utmaningar. Idag tänkte jag träna lite apport, eftersom hon haft nåt emot att ha bocken i munnen.





Sen tränade vi lite annat smått och gott åxå. Nu måste jag på allvar tänka efter vad jag vill träna henne i .... för jag måste utmana henne.

Pernilla ringde och lurade mig. Hannah ringde och lurade mig.   Japp... grundlurad!!!  Jag bestämde mig då för att inte bli mer lurad idag, så när jag såg hockey-resultatet så blev jag mest full i skratt ... DET går jag inte på :)

Molly och jag har varit på avslutning på Rallylydnadskursen :)   Tänk så snabbt en kurs tar slut! Det har varit superskoj verkligen :)

Efter kursen hann jag ut med hundarna en sväng, sen bar det iväg till Siljegården och cirkelträning. LIte mat på det, och nu är kvällen slut. Jag är slut.   I morgon är det måndag igen ... Redan?? Är det ett skämt??

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0