För exakt ett år sedan ....

Var det barmark nära nog. Det var HUR varmt som helst ... jag och hundarna spenderade dagen på balkongen. Solen gassade ....



KOmmer ni ihåg Katy?  Det här kortet togs den 23:dje april förra året. På kvällen skjutsade jag henne till stan, för vidare transport söderut. Kortet togs i skogen vid vägen till dalstugan .... det var nästan ingen snö alls. Men det var DÅ det.



Häromdagen såg det ut såhär. Barmark känns långt borta just nu. Tack och lov går det ju fort när det lix börjar tina bort .. så hopp finns ju :)

Idag har jag legat nästan hela dagen. Jädrar så förkyld. En minimal promenad med hundarna mitt på dagen, och en minimal promenad/lekstund på stora parkeringen nu på kvällen. Dags att göra kväll och hoppas ha piggnat till när jag vaknar i morgon.

Jag hoppas ni haft en bra dag i alla fall. Hoppas ni får en god sömn inatt :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0