Fredagkväll



Klockan är mycket. Med tanke på hur tidigt jag blev väckt i morse, så är det ett under att jag är vaken överhuvudtaget. Jag tänkte bara försöka vänta på resultatet av Lets dance.

Idag åkte jag en sväng till stan för att köpa in lite grejjer till lillebror. Det händer så mycket kul och häftigt kring honom, så det känns såå  häftigt att kunna hjälpa till :)  Fortsättning följer :)

När jag var i stan, mötte Lukas upp med lille Milo. Han fick följa mig hem och ska vara här några dagar nu :)  När vi kom hem kunde han inte låta bli, han kunde inte vara tyst, när han träffade Kelly blev han abosolut alldeles TILL SIG :)  Han älskar verkligen Kelly, och hon är som en öm moder, full av tålamod och förståelse.

Idag ringde en vän med några frågor. Han sitter i den fruktansvärda situationen att han måste ta bort sin hund. Jag tycker att han gör helt rätt, hunden ska inte behöva plågas. MEN, det är inte lätt. Kom ihåg det jag sagt min vän, och ring om du vill och behöver!

NU ska jag kolla på resultatet på lets dance, gå ut med alla hundar, ta en massa nässpray plus ett par sinova forte, sen ska jag gå isäng. HOppas ni haft en bra dag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0