Onsdag ... sista timmarna på onsdag.



Idag har jag varit i stan hos Pernilla :) Vi har sytt gardiner för brinnande livet. Tänk, man tror alltid att man ska hinna så mycket mer än man gör, på en dag.  Eller... på en dag... på några timmar. På nåt sätt så tror man att några timmar är flera dagar lång, när man ska göra nåt vettigt.  Nåja, vi hann sy klart i alla fall, men vi hann inte få upp gardinstängerna, stryka de nya gardinerna, springa, tvätta bilen. Vi hade lite taskig tidsuppfattning när vi planerade dagen :)

Jag kom hem 17.30, hann ut en ytterst kort sväng med hundarna, sen var det "spring tillsammans" kl 18.

I morgon är det som bekant torsdag. På förmiddagen är tanken att jag ska vara ute med hundarna, sen ska jag en sväng på skolan och ha Zumba med eleverna ... sen har jag inget planerat, vilket känns bra. Det har varit rätt mycket i slutet.. vilket åxå känts.

NU är det läggdags och det känns alldeles underbart skönt :)  Ytterligare en superbra dag är slut..... Ännu en fantastiskt innehållsrik dag har passerat.. och jag har sugit ur ALLT jag kunnat ur den. Det är jag nöjd med.

Hoppas ni är nöjda med ER dag.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0