Tillbakablick.

I morse, lite kyligt, men sol och en härlig promenad med hundarna. Så startade den här dagen. Efter frukost så tränade jag hundarna var för sig, både inne och ute. Sen har jag tagit det lugnt ...  En längre promenad mitt på dagen ... men sen inget mer.

Idag gick jag tillbaka i bloggen och läste aprils inlägg. Jag mådde yrt rätt mycket då, men när man läser allt som hände så var det inte så konstigt känns det som.   

Nu är jag på väg isäng i alla fall. Hundarna ligger i soffan och sover.. vi har nyss varit ut. Så fort jag går och borstar tänderna, kommer Kelly att trippa till sovrummet och hoppa upp i sängen. Molly kommer när jag kryper ner, och Paddy han brukar komma lunkandes på natten nån gång. Han tycker nog att det känns coolt att sova i soffan några timmar först :)

Hoppas ni haft en bra dag hörrni!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0