Då var det fredag igen

Fredag morgon .... soligt och varmt. Ingen blåst heller vad det verkar. 
 
Igår efter morgonpinkrundan med hundarna,  tog jag Sally med mig upp till slalombacken. Jag hade henne lös, både en bit efter vägen, och på avlägget, för att träna inkallning och leka. Det gick superbra :)  Hon är duktig på att hålla koll på mig. Träningen fortsätter idag. 
 
Då jag kom hem med Sally, tog jag Kelly och Molly på skogspromenad. Det var rätt så blött, och mycket mygg, men härligt :)
 
Efter skogsrundan tog jag Paddy och for och cyklade en bit. Måste pumpa cykeldäcken btw. 
 
 
Efter deras aktiviteter så fick de varsitt märgben att tugga på, medans jag såg OS på tv :)    Idag får vi se vad som hittas på här i paradiset, verkar bli varmt i alla fall .... ska sätta mig med kaffet och planera lite :)
 
Fyll dagen med nåt värt !
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0