De som känner sig manade.

De inlägg jag skriver i min blogg, handlar om mig, tankar, mina känslor, mitt liv. Jag skriver om djupa funderingar, ytliga betraktelser, vardagshändelser och större ting. Jag har skrivit om Breivik, om ensamhet, om besvikelse, om att såra andra. Jag har skrivit om hundträning, mina barn. Jag har skrivit om Lycka och mitt paradis. Jag har skrivit om mitt nya älskade jobb, mina fantastiska chefer och kollegor. Jag har skrivit om glädje och sorg, sjuka hundar och läkarbesök. Jag har skrivit om ögonoperation och ormbett, Jag har skrivit om Goda vänner och de jag trodde var vänner, Jag har skrivit om tårar och skratt och att fylla dagen med nåt värt.
 
Jag har aldrig hängt ut någon människa specifikt, de enda som tar åt sig av när jag skriver om, vare sig det gäller ilska, idioti, ensamhet etc, är de människor som känner sig träffade.  Jag kan inte styra vilka som känner sig träffade, men skriver jag om idioti och du tar åt dig .... då är du mest troligt en idiot. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0