onsdagkväll

Jag hade ställt väckaren på 8, för att både få sova en stund på morgonen, men inte alltför länge, då jag ville hinna mycket med hundarna idag. Jag vaknade kring halv 8, men tog inte ens ut öronpropparna utan låg kvar .... men ca kvart i ringde min älskade Hannah :) :)
- Sover du än? Frågade hon med sin allra piggaste röst, och skrattade sedan åt det sms jag skickade henne igårkväll strax efter kl 22. Jag SKULLE skriva : Vaken?  Men tydligen blev det : Baken?    HAHAHAHAHAHA 
 
Nåja, hon var på väg till jobbet, så vi pratade en stund tills hon var framme. Jag klev upp, gick ut med hundarna, kokade kaffe, sedan pratade jag med älskade Pernilla en stund i telefon åxå. Underbar start på dagen !!!
 
Packade bilen med skivstänger, hantlar, liggunderlag osv. sen åkte jag och Hanna V till Martinsons för att reka inför söndagens cirkelträning. Det här blir en superkul säsong, det är ett som är säkert :)
 
Hemma från detta tog jag Paddy på en 45 minuters cykeltur. Efter det tog jag Sally, leksaker, långlina och torkad kyckling och begav mig ut på tränings/lekstund med henne.
 
Efter detta blev det en sväng ner i tvättstugan, sen tog jag Kelly och Molly på en sväng på elljusspåret. Där hittade vi hallon och GISSA om Molly kan dammsuga en hallonbuske ren på bär, bara på någon minut. Hon är helt otrolig :)
 
Efter det har vi haft det lugnt och skönt här hemma. Ska strax ut med hundarna på kvällsrundan, sen kryper vi isäng. Läste inlägget jag skrev för precis ett år sedan. Det stämmer på pricken även idag, förutom vädret :) :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0