Torsdag 23/8

Samma datum förra året, var det åxå småregn och grått men det klarnade upp fram på eftermiddagen. Vi får se om det blir så i år åxå :)
 
Gårdagen kutade förbi så himla snabbt att jag hann inte ens skriva om den :)  Tränade Sally och Kelly var för sig, Sally härute på gården, sitt sitt kvar, ligg ligg kvar och inkallning, samt kontakt när vi promenerar. Hon ÄR för cool den bruden :)   Kelly var fantastisk som vanligt.  När jag tränade henne i måndags, filmade jag lite. Den ena filmen är så suddig så man knappt ser nåt, och den andra stoppas lixom mitt i av ngn anledning .... men jag lägger in dem ändå :)
 
 
 
 
 
Idag börjar jobbarveckan :) Jag jobbar torsdag-söndag  :) :) :)  
 
Nu börjar dagen. Tre koppar kaffe och morgonpromenad.  Fyll dagen med nåt värt!!
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Tina och Polly

så roligt att se er två på video! Kelly är fantastisk duktig! <3

2012-08-23 @ 23:06:39
URL: http://cutiepiepolly.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0