Drömmar

Jag föll så jävla illa förut idag. Javisst,jag visste att det var halkigt, men ... det var som om någon dragit undan mattan under fötterna, jag föll handlöst. Jag visste inte hur jag skulle få mig på fötter igen,. så jävulskt slog jag mig, det gjorde fruktansvärt ont!
 
Drömmar ... på tal om det. För ett tag sedan vaknade jag och var så himla genuint lycklig ... Jag fick ett samtal:
Vi söker Maria Tafvelin. - Ja det är jag. Vi ville bara meddela att du vunnit etthundranittiotre miljoner på din lottorad.
 
Det var så himla verkligt, hon i andra änden luren, artikulerade så himla tydligt: etthundranittiotre miljoner kronor. Ja alltså ... hahahahah, klart man blir LYCKLIG!!!!    .... Ända tills man vaknar och inser att man drömt alltihop.
 
Just nu känns det inget vidare. Nyårsafton ... jag mår inte bra. Ostadig som tusan . Den där oxfilén ligger bra där den ligger i kylen ... inte alls så säkert att jag ens lagar nån middag ikväll. Det enda jag hoppas för ikväll är att jag orkar och kan gå ut med hundarna, och att det inte smäller just när jag är ute. I övrigt får det bli som det blir.
 
Hoppas att ni får en bra kväll, det hoppas jag för min egen del åxå faktiskt. Mirakel kan ske :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0