Nyförälskad

Fredag, vilket innebär helg, åtminstone efter arbetad dag. Som ni alla vet, så innebär det inte alls helg för mig, och det gör INGENTING :) Jag är fortsatt helt nyförälskad i mitt jobb och jag älskar att gå till jobbet varje dag. Nu när lillebror åxå jobbar där, känns det om möjligt ännu bättre :) 
 
Hur bra kan man ha det? Hur bra kan det bli? Finns det gränser? Isåfall ... var går gränsen? Finns det något tak på hur lycklig man kan bli? Visst, det finns alltid grus i maskineriet, men det gruset har inget med jobbet att göra ialla fall.
 
Jobbat, gått med hundarna, duschat ... nu är det dags att gå isäng för att vara fulladdad inför morgondagen, då julborden drar igång. Hoppas Du haft en BRA DAG, och att DU fyllt dagen med nåt värt.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0