Alla hjärtans dag.

Usch..... jag känner mig ledsen på mig själv.  

Idag försov jag mig från det jag skulle göra en artikel om i tidningen. Sov skruttigt inatt och vaknade inte förrän 9.30, och då var det för sent att flexa in. Det blev att gå ut med hundarna, dricka kaffe, gå ut med hundarna igen för vädret var super :)  sen kom min kompis Annica hit på sin lunch....

Jag la ut min bil på blocket på förmiddagen, och en tjomme ringde efter ett par timmar bara. Han ville komma och kolla på den. Jag hade i annonsen skrivit att bilen inte startar, sa det även till honom....   och jag vet inte om det var input som var igentäppt eller om det var språkförbistringar, trots att han pratade svenska..... men han kom (tillsammans med en hel bil full  med kompisar) men köpte inte bilen då den inte gick att starta ..... ??  fniss...

Efter den intressanta föreställningen åkte jag hem (ja, bilen står ju kvar hos brorsan sen igår) Gick ut med hundarna... sen var det dags för core. När jag gick dit kom jag på att jag glömt äta både lunch och middag, men tänkte att det justerar jag sen när jag kommer hem igen.

Nu har jag kommit hem.... lite drygt. Har pratat med kompis Eva i telefon, lekt med hundarna.... men inte ätit... men ... nu känns det lite sent att äta... äh.. jag äter i morrn istället. Jag åt ju en ordentlig frunch, det räcker ett tag :)

Jo... jag är ledsen på mig själv.....   för att jag glömt köpa något till mina barn på Alla hjärtans dag.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får inte glömma bort att äta Maria! Så mycket som du rör på dig behöver du massor av energi! :)



Bra corepass ikväll! Kommer att kännas imorgon kan jag lova!



Tror även att dina barn älskar dig ändå, om än utan alla hjärtans dag present :) Det är tanken som räknas :)

2012-02-14 @ 21:44:36
URL: http://hannavidmark.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack Hanna vad gullig du är :)

Jo... att bara äta frunch och inget mer, är väl inget jag skulle rekommendera någon annan heller, så där har du helt rätt...



Och... jo... de älskar mig nog ändå... men jag grämer mig.... även om de är vuxna ... :)

2012-02-14 @ 22:03:11
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0