Det kan inte hjälpas



När det är såhär vackert ute, kan man sitta och titta ut hela dagen, och bara förundras. Varför jag gärna sitter inomhus och förundras, är för att det är -36, och förundran övergår raskt i förfrysning om man är ute för länge... fniss....



Fullt påklädda letar hundarna leverbitar i snön :)  

Övrigt idag, alltså förutom att titta ut och förundras, ska jag städa. Gårdagen innehöll så mycket annat, så jag hann inte, men den här dagen är inte på något sätt uppbokad, så jag skrider till verket. Undra om jag ska tvätta en maskin....  bäst man gör det, för det kan ju ta några dagar innan tvätten är torr.... 

Ska sätta igång nu direkt, för att kunna ta en paus om en stund, sätta mig, och bara titta ut genom fönstret.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0