Hej!



Ok... Man ska inte ropa hej....... men det bubblar i kroppen :)  så jag kan åtminstone säga Hallå lite halvhögt :) Jag håller det lite lågt tills vidare.... men snart kan jag nog ropa Hej :)

Helt underbar dag! God lunch på Westmans, trevligt snack, härliga promenader med hundarna. DEssutom kom det världens artigaste yngling och köpte SABBen idag. Herregud, en ung kille som direkt han hoppade ur bilen, sträckte fram näven och presenterade sig.... Sånt imponerar :)

Jag har ju ingen bil som sagt.... åkte med storebror när han slutade jobba, hem till honom, sålde bilen, sen skjutsade brorsans fru Susanne mig till Buträsk där jag hade 1.5 timmars zumba, sen skjutsade min kompis Annica hem mig efter den. När jag kom hem gick jag upp och hämtade hundarna så att de skulle få komma ut en sväng.... sen kikade jag lite på Sveriges mästerkock. Har inte ätit än.... kanske skulle peta i mig nåt lite pronto... 
I morgon ska jag på skolan och ha zumba med 3-5:an, egen koreografi. Det ska bli kul :)  I övrigt i morgon.... måste väl försöka få tag på en bil... känns som att det är knivigt att vara utan nu...  mycket på gång...

NÄ.... bäst äta lite, och sen är det väl bara att krypa isäng antar jag. HOppas ni haft en bra dag :)

Gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0