Helt underbar dag :)

Den här dagen blev sannerligen underbar :)   Efter förmiddagens runda med hundarna i strålande sol, tog jag Paddy på sparktur.


Vi drog iväg mot Korssjön, vände där vid korsningen till Andersfors/Söderby. Dit är det 5 km. När vi vände..... stannade jag för att kolla vad klockan var.... då passade Paddy på



Han tyckte nog att han kunde få vila lite :) :)  

När vi kom hem fick han vila



Den där städdagen jag skulle ha... den lixom föll utanför ramen... så den hamnar på morgondagen :)  På morgondagen ligger åxå ett spinningpass, ett lydnaspass med Kelly inne i stan, samt ett besök hos storebror för att fixa lite med bilen inför besiktning.

NU ska jag krypa isäng, kvällens cirkelträningspass gick bra, hundarna ska ut för kvällspinket... men sen är det gonatt.

Hoppas att ni haft en bra dag, och hoppas ni haft lika sagolikt vackert väder som Jag haft :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0