Kalasdag :)

Idag är dagen när lillebror fyller 45, så jag och hundarna, samt storebror m fru uppvaktade honom. Han bjöd på en sådan braklunch att jag var tvungen hoppa över middag ikväll :) 

Hundarna hade en bra dag åxå kan man säga... fniss....  

När vi kom hem från lillebror, blev det en promenad med hundarna. Tänk.. idag var det faktiskt lite vår i luften.... nollgradigt och en gnutta fågelkvtitter :)   Efter promenaden åkte jag iväg och hämtade två pinnstolar som jag slipat åt Pernilla .... hon ska måla om dem. På tal om Pernilla..... hon kommer hit ikväll och ska sova över. Jag har tagit ner madrasserna och bäddat åt henne....   hon dyker nog upp snart :)

I morgon är det söndag, och då blir det städning. Fredag jobbade jag och idag har jag varit borta, så i morrn smäller det :) :)

Nu ska jag ta mitt glas vin och sätta mig framför tvn och vänta på Pernilla :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0