Lite från igår, och lite från idag :)



Igår när jag gick skoterleden med hundarna, kom jag fram på vägen mot grustäkten, och den vägen är det på bilden. De har lagt ut grovgrus så att lastbilarna ska ta sig upp.  Innan jag var nere på storvägen så hade hela himlen klarnat upp och det var helt ljuvligt ute resten av dagen. Rätt mäktig utsikt när man kommer däruppifrån


Rätt mäktigt efter skoterleden inne i skogen åxå :)

Idag är jag uppe med tuppen, för jag ska vara Ica-tant. 8.30 börjar jag, så jag ska strax gå ut med vovvarna. Ska bara dricka upp kaffet och väcka de små liven. Idag är det bara kring -10 och i helgen skulle det bli ännu mildare. Det blir bra det :)

Ha en bra fredag hörrni, och när ni lix ändå måste göra en massa val under dagen - se till att välja glädje, och att fylla dagen med värda grejjer :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0