Men Jisses!!!

Idag har jag hjälpt Pernilla att packa lite, för hennes flyttlass gick idag. När hon hämtade mig, blåste det en aning, och vägen hade drevat igen, så vi fick skotta en del för att komma upp till huset. Två timmar senare var det fullständigt igendrevat och det var mest bara att hålla tummarna för att flyttlasset skulle komma fram till stan. Vilken snöstorm!!!

Hundarna ville in lika snabbt som de kom ut, så även för en liten stund sen, då Molly faktiskt vände och sprang uppför trappan innan hon kom ut. Jag fick gå upp igen och hämta henne, för hon hade INTE tänkt gå ut och pinka. Lilla gumman....

Nu har det dragit ihop sig till läggdags... känner mig väl riktigt hyfsat bra... trött och slut i kroppen mest... men ingen direkt yrsel. Hoppas det är ännu bättre i morgon :)

NU blir det ryggläge och en bok.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0