Slut

Dags att krypa isäng. Dags att säga hejdå till den här dagen :)  Den här underbart vackra dagen... herregud så fint det har varit ute ... magiskt minst sagt. Promenaderna har varit ca 1 minut långa.... i 37 graders kyla blir det inte längre med mina hundar..... vi har myst inomhus istället :)

I morgon hoppas jag att det blir lite mildare,  för nog vore det kul att kunna vara ute med hundarna en längre stund....  Inte för att DE verkar må direkt dåligt av att bara slappa en hel dag... fniss...

Nu ska jag renbädda i sängen, sen krypa ner under täcket ... gud va skönt det ska bli känner jag. Kanske bläddra i nån bok ....

Mer blir det inte sagt den här dagen. Jo förrensten.... den där filmen jag började se häromdagen.... gav upp och struntade i det... som vanligt....

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0