what a wonderful day :)



Nu håller det på att vara dags att arkivera den här dagen. Det känns som att jag verkligen fyllt den med nåt värt, och jag är så himla glad och nöjd :)

En 40 minuters morgonrunda i härligt väder.... sol...   lite kallt, men underbart!   Jag HADE tänkt åka till Burträsk och hänga på hundklubben idag eftersom det var öppet...  (sista söndagen varje månad under vintern)  hade satt i motorvärmaren å allt... men när jag vägde för och emot ....  Endera spendera tiden på klubben inomhus, drickandes kaffe.... i och för sig väldigt trevligt... eller vara ute med hundarna i underbart väder .... och kombinera sol, luft, helt underbar natur träna hundarna, umgås med hundarna........ så vann utevistelsen med hundarna.

Mitt på dagen gick vi på en 1.5 timmars promenad igen... det går ju lixom inte vara inne när det är så ljuvligt ute.






Det var så superhärligt !!!

När jag kom hem var det lite lunch, sen gick vi ut en timme till :) :) :)



SÅÅ härlig dag!!  Sen kändes det helt ok att slappa i soffan med hundarna :)  fram tills det var dags för cirkelträning.

Jag har ju nämnt för några att det här är den sista terminen jag håller träningarna här i bgm. Men hur ska jag kunna sluta??  Jag har inte tänkt sluta för att jag inte tycker att det är är Kul , för det tycker jag :) Det är det roligaste jag gjort, men om jag får jobb nu.. så tror jag inte att jag orkar ....   träna orkar jag.. det MÅSTE jag... men att ha den... ska vi kalla det "pressen" ? 

Håller man i träningen, så MÅSTE man dit. Det är bara så. Man ska fixa passet, musiken, peppen....   Man kan lixom inte välja att inte orka gå .... man kan inte sluta orka peppa..... 

MEN.... det är så himla kul!! Orkar jag verkligen välja bort det??   Gahh.... svårt.  Nåja... vi är bara i mitten av den här terminen än...   och fram till sista April ska jag åtminstone hålla på :) :)

När jag sammanfattar dagen...   arkiverar.... slickar igen kuvertet som innehåller allt vad den här härliga dagen innehållit i promenader, träning, samtal med barnen, den underbara cirkelträningsgruppen....  så kan jag inte annat än le när jag slickar på kuvertet.   What a Wonderful Day!

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt! Vi har också varit på en solig promenad idag fast här är det i princip barmark!

2012-02-26 @ 22:01:15
URL: http://livetmedtoby.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0