Alive and kicking



Gårdagen försvann lite i dimman... var ostadig och mådde .... sådär.   Idag känns det bättre, och jag känner att jag VILL och SKA åka iväg på träningskonventet och köra ett boxpass. Jag hade egentligen tänkt köra fler pass, men känner att jag måste nog tänka mig för lite...   

-10  nu på morgonen, verkar bli en kanondag, sådär vintervacker som på vykort. Härligt :)   Blir nog en skoterledspromenad när jag kommer hem igen.

Nu ska jag fixa lite här innan Cilla kommer och hämtar mig, då ska vi åka och sparkas och  slåss :)

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Med ZoomText....läser jag med nöje din blogg fortfarande, visserligen med skumma,"leende guldbruna"....nåja... grågrönstarriga ögon....!

Tre söta "tikar".....Paddy kan inte ha det så lätt att försvara och övervaka sin "flock".... ensam "herreman på täppan" som han är... Kram o nospuss till er alla från mig och Vicke

2012-01-09 @ 19:11:48
Postat av: Maria

Jag är jätteglad över att du läser min blogg, det värmer.

Många kramar till Er!

2012-01-09 @ 22:14:35
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0