Dags att knyta ihop dagen.



Dagen har nått sitt slut. Den här dagen kommer aldrig igen. Aldrig. Timmarna som passerat sedan i morse ... är borta.

Det är inte negativt...  såvida man inte spenderat dagen med att bara vänta på att den ska ta slut. Så länge man faktiskt försökt fylla den med nåt värt..... så är dagen värdefull, och en dag att vara stolt över. Eftersom man aldrig kan få tillbaka en dag som gått.... så är det väl lika bra att gå isäng och vara stolt över vad man gjort dagen TILL ... eller Hur?

Jag är i alla fall stolt och glad över MIN dag :) 

Nu är MIN dag ändå slut, och jag ska krypa isäng med ett leende på läpparna. Jag och de mina mår bra, jag har gjort idag vad jag hade tänkt och lite till. Jag är jättenöjd över dagen. Kanonväder dessutom, som gjorde utevistelsen med hundarna till något supervackert :) 

När jag var ute med hundarna kring kl 16 ... då var himlen så vacker så jag höll på att smälla av. Olika färger av djupaste turkos.... sen såg man stjärnorna åxå...... supersuperfint. 

Nu ska vi springa ut på gården jag och hundarna, sen går vi isäng. Hoppas ni njutit av eran dag, och att ni får sova gott inatt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0