Den 19/2 blir det åka av!



Torsdagkväll. Snart dags att krypa isäng. Det blev ingen Umeå-resa idag, det blir nästa vecka någon dag. Mitt på dagen kom min kompis Annica upp och åt sin lunch, i övrigt, promenader med hundarna i ett snöigt härligt väder :)

I morgon bitti är det spinning, sen ska jag en sväng in till stan. Pernilla dyker upp på eftermiddagen för att stanna över tills på lördag :)  Vi ska slipa och måla några möbler.

Den 19 februari, då startar rallylydnadskursen som jag och Molly ska vara med på :)  Det ska bli skoj, och det är ju verkligen Mollys tur att få gå en kurs nu, de andra har ju åxå fått gå kurser.

Nu ska jag ut med hundarna, sen krypa isäng.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0